יום חמישי, 17 ביוני 2010

הודעה דחופה

החרדים מגלים את חוסר-המוסר שלהם (בין השאר) בגזענות, כגון בבית הספר בעמנואל. עכשיו הם, כולל כל מנהיגיהם, מובילים מהלך גדול של מחאה כנגד שלטון החוק והשוויון במדינת ישראל. אסור לתת לזה לעבור בלי תגובה מצד כל שוחרי החופש, השוויון, והצדק בארץ.

מאתר בחדרי חדרים:
הורי התלמידות במגמה החסידית בבית הספר 'בית יעקב' בעמנואל אינם מתכוונים להיכנע ואין בדעתם לקיים את פסיקת בג"ץ, לפיה הילדות כולו ילמדו יחד במגמה הכללית. לפיכך, מחר (ה) ייכנסו 43 זוגות הורים לבית הכלא. כך לפי הוראת הבג"ץ.  ... בשעות הבוקר המוקדמות ייצאו ההורים, מלווים בתושבים רבים, לכיוון בני-ברק וירושלים, כשהם מתחלקים לשתי קבוצות. ... קבוצת ההורים השנייה תגיע לרחוב ירמיהו בירושלים. גם שם תערך עצרת חיזוק בראשות חברי כנסת מיהדות התורה,  ... ב'קול חי' דווח, כי גאב״ד 'העדה החרדית', הגרי"ט וייס, הודיע כי הוא ובית הדין יצטרפו מחר למפגן שיתקיים ברחוב ירמיהו. ... את הדרך למגרש הרוסים יעשו ההורים בליווי של אלפי מלווים, שיגיעו כאות הזדהות עם אותם הורים.  ... גם הנציגים החרדים בכנסת ביניהם סגן שר החינוך, מאיר פרוש, מתכוון להגיע למקום כדי ללוות את ההורים, והוא הודיע כי בכוונתו להעביר את לשכתו באופן חלקי לכל הפחות לשערי הכלא.

כנגד, מתארגנת הפגנת-חירום על ידי ישראל חופשית. לצערי, אני חולה, אז לא אוכל לבוא להפגנה. אבל אם מישהו שומע - חשוב שתבוא. צריך להפגין כנגד, כדי להראות שיש אזרחים רבים - רבים יותר מהחרדים - שלא מקובלת עליהם הגזענות. לא במדינה שלי!


ההפגנה מחר [יום חמישי] תתקיים בסוף במגרש הרוסים (קרוב לרחוב חשין) , בשעה 12:30.
כל מי שמגיע מתבקש להיות עם חולצה בגווני הלבן או הכחול- כדי שתהיה לנו סוג של אחידות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה