יום שלישי, 15 ביוני 2010

פעילויות קרובות

נו, יש הרבה דברים שרוחשים, ולצערי לא אוכל להגיע לרובם.

א. מצעד הגאווה, שכנראה יכלול ארגונים למען החופש, ב- 29.7.

ב. החרמת מוצרי נסטלה בשל החלטתם, רק בחודש שעבר, לקבל כשרות של העדה החרדית (האנטי-דמוקרטית, האלימה, והאנטי-ציונית). הפגנות על כך נערכות ביום ו' ה-18.6 (בירושלים, ברחוב אורוגאי, מול סופרסל קריית יובל, בין 10 ל-12). אני מוכרח לציין שזה מאוד מבדר בגלל שנסטלה רק "יצאו" מחרם שאיימו בו גרינפיס. עבור גרינפיס הם התקפלו - נראה אם הם יתקפלו עבור החילוניים.

ג. הבחירות למפלגת אור, המפלגה היחידה ששמה על דגלה את כל הדברים הטובים שאנו שומעים לאחרונה מפי רבים אחרים (חינוך ליבה עבה חובה לכל, שוויון בחובות ובזכויות לכל הציבורים במדינה, והפרדת הדת מעטיני המדינה) - שאני כמובן חבר בה, אז לא ממש ניטרלי. גם זה ב-18.6.

ד. ההפגנה שמארגנת, כנראה, ישראל חופשית למען התמיכה בבג"ץ וכנגד הבטחת ההכנסה לאברכים בלבד - גם לסטודנטים מגיע, בשם השוויון. האמת - מגיע לסטודנטים, ולא לחרדים, אבל בכל אופן מגיע בתהליך שקוף שמבטא באמת את רצון העם באופן מסודר. מועד - לא ידוע, בקרוב.

יש עוד, אבל לא סגורים סופית אז לא נזכיר. יש מגוון ארגונים ומגוון פעילויות - ארציות - כנגד החרדים מחד, ובטוח שיהיו גם הפגנות מצד החרדים מאידך - יהיה שמח החודש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה