יום שני, 24 במאי 2010

עדכון הספריה הבהירה

עכשיו עדכנתי את דף הקישורים של הספרייה הבהירה. אם יש למישהו עוד אתרים שהוא חושב שראוי שיופיעו ברשימה - אנא הודיעו לי. המטרה היא לקבת את כל האתרים בעברית שתומכים בבהירות - נטורלים כהשקפת עולם, וחילון החברה.

אני גם בתהליך של תיקון שגיאות הכתיב ושיפור הניסוח בספרייה, לקראת הפתיחה ה"רשמית" שלה. אז הספריה תפתח רשמית - כלומר, אני אסיר את השורה האומרת שהאתר עדיין בבנייה.

יש עוד לפחות שני מאמרים שלי שאני צריך לסיים ולשים שם (על מוסר ועל הטיעון הקוסמולוגי), אבל המטרה העקרית של הספרייה היא לא לפרסם מאמרים שלי אלא תרגומים ופאראפראזות של אנשים אחרים. איזה תוכן כדאי לשים שם? איזה ספרים (או, עדיף, פרקים או מאמרים קצרים) חסרים בעברית, או חסרים חינם? כרגע אני חושב לתרגם קצת מהטרקטטוס של שפינוזה, אבל אני פתוח להצעות.

ואם יש עוד הצעות לשיפור הספרייה באופן כלשהו - אשמח לשמוע.

2 תגובות:

  1. מעולה. הכרתי משם כמה אתרים שלא הכרתי לפני כן. רק תיקון קטן: הבלוג שלי נקרא אתולוגיקה, כמו הערוץ ביוטיוב.

    השבמחק