יום ראשון, 28 בפברואר 2010

יש הרבה מה לכתוב

הייתי יכול לכתוב למשל על כך שהמשטרה החרדית עצרה אדם אשר העז לחתוך חוטי עירוב לא חוקיים - אה, סליחה מדובר במשטרת ישראל. אני לתומי חשבתי שמטרתה להגן על החוק, לא על מפירי החוק.

או אולי לכתוב על ה"מדען" הראשי של משרד החינוך, שהרעיון שלו של טיעון מדעי הוא משהו כמו "כל טיעון שלא מתנגש עם הדת שלי", וחושב שזה שאלוהים - לדעתו - הבטיח שכדור הארץ לא יהרס אומר שאין סכנה בהתחממות הגלובלית, ושרוצה "לאזן" את האבולוציה ב"נקודות השקפה" נוספות. הייתי יכול, אולי, להציע לו לאזן גם את לימודי האווירודינמיקה שבהם הוא קיבל דוקטורט ב"נפילה אינטילגנטית", ולהציע לשר החינוך להעיף את הבור הזה ממשרדו.

או שהייתי יכול פשוט לקונן על רבני מודיעין עילית, שמפקירים את חיי תושביה בשם הצניעות הפתולוגית.

או אולי, הייתי יכול לתרגם בחזרה לעברית את המאמר על בסיס המוסר שיושב אצלי, יושב כבר הרבה זמן, או לכתוב ביקורת על הספר "מאין באנו" של ישראל קנוהל (בשורה אחת: "השערה מעניינת, ואולי אפילו סבירה ברובה, אבל יש מעט מדי ראיות"). משהו לקדם את הספרייה הבהירה, שזה הבייבי שלי.

אבל אין לי זמן. אז אני פשוט אעמיד פנים שכתבתי, וזה יספיק לבינתיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה