יום רביעי, 3 בפברואר 2010

זכרו אותם!

רשומה זו היא תרגום של הרשומה המקורית (המקור כאן), בתקווה שתרגום זה יעזור להביא את הנושא למודעות הציבור בארץ ולכבוד המתים. אנו, החילונים בישראל, מצדיעים לנופלים על חילול השם באיראן, ותומכים במאבק האיראנים כנגד שלטון הדת.

זכרו אותם!

חברים יקרים,

אני מבקשת שתזכרו שני שמות - מוחמד רזע עלי זאמאני, ועראש רחמניפור.

הם היו שני אנשים צעירים שהוצאו למוות בידי המשטר האסלאמי של איראן בשחר של יום חמישי זה, ה-28 בינואר, בשל ה"פשע" של היותם "אויבים לאל".

הם עוד זוג אנשים אהובים, שנרצחו כיוון שמחו כנגד התאוקרטיה וימי-הביניימיות...

בעוד מעשה ברברי זה משאיר רבים מאיתנו זועמים ו"חסרי מילים" (ראו את אקט הסולידריות של הסופר ג'ים הריק כנגד ההוצאות להורג), הצדק היחידי שנוכל להביא להם הוא להמשיך בלחץ.

המשטר האסלאמי של איראן נמצא בשעתו האחרונה, ויעשה הכל כדי להחזיק בכוח לעוד זמן מועט. הוא מפגין את כוחו כדי להפחיד ולאיים ועלינו להפגין את כוחנו בחזרה.

המשטר מתכנן להוציא להורג לפחות עוד 66 בני אדם שאנו יודעים עליהם בשבועות הבאים.

אך אנו פשוט אינו יכולים - לא, אנו לא, לא נניח להם לעשות זאת.

אלו המחכים למותם, אלו בבתי הכלא, ואלו המעזים לצאת לרחובות איראן בכל הזדמנות, אלו מייצגים את הבלתי-מובסים, אפילו לאחר שלושים שנים של שלטון אסלאמי. אנו חייבים לצאת במלוא האון לעצור את ההוצאות להורג ולתמוך באנשי איראן במאבקם להסיר מעליהם את השלטון הזה.

אסור לנו לעצור עד שנצליח. העתיד שלנו.

בסולידריות

מרים נמזי,
מתאמת "סולידריות איראן"

הערות: דברים שאתה יכול לעשות -
1. שלח מכתב מחאה למשטר האסלאמי של איראן בקשר להוצאות להורג האחרונות והמתוכננות. לפרטים, ראה כאן.
2. תמוך ב"סולידריות איראן" ודרישותיה על ידי חתימה עלהעצומה שלנו.
3. חתום על המניפסט לשחרור הנשים באיראן.
4. הצטרף למעשי הסולידריות היומיומיים שלנו עם אנשי איראן. מאז יום שני, ה-27 ביולי, אנו מארגנים מעשי סולידריות מדי יום ביומו. קל להצטרף - פשוט הקלט סרט ווידאו או צלם תמונה שלך עושה משהו ושלח אותה אלינו כדי שנעלה אותהלבלוג שלנו. אתה יכול לראות מעשי סולידריות אחרים כאן.
5. הצטרף לעצרות ואירועים בערים השונות כנגד ההוצאות להורג והמשטר האסלאמי באיראן, כולל אלו הנערכות מדי יום שבת. אתה יכול למצוא מידע על העצרות הללובבלוג שלנו.
6. הקם קבוצת "סולידריות איראן" בשכונתך, מקום עבודתך, או עירך. עד כה יש לנו קבוצות באוסטרליה, אוסטריה, קנדה, גרמניה, נורווגיה, שוודיה, ובריטניה. כמו וועדות הסולידריות בתקופת האנטי-אפרטהייד, קבוצות אלו יכולות לעזור אבל אנו זקוקים ליותר בכל עיר בעולם כדי שזה יקרה.

למידע נוסף או כדי לשלוח את מעשי הסולידריות שלך, פנה [באנגלית] אל

Maryam Namazie
Iran Solidarity
BM Box 2387
London WC1N 3XX, UK
Tel: +44 (0) 7719166731
iransolidaritynow@gmail.com
www.iransolidarity.org.uk

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה