יום רביעי, 30 בספטמבר 2009

יום חילול הקודש

יום חילול הקודש הבינלאומי עומד עלינו לטובה. לזכר פרסום הקריקטורות של מוחמד על ידי הגילנדס-פוסטן והנסיונות למנוע את המשך פרסומן, וכנגד כל נסיון נואל אחר למנוע את חופש הדיבור בשל "רגשות הציבור", הריני קורא בזאת לחילול הקודש ולקיום כל דיבור אשר יש עליו איסור דתי, בכדי לחשוף את חוסר היכולת לאכוף חוקים כגון אלו ולהגביר את חופש הביטוי.

לפיכך, הריני מודיע שאני מקלל בזאת את אלוהים, וקורא לעם ישראל לעבוד אלים אחרים (כל אל עדיף על האל המשוקץ הזה). כמו כן אני מתנבא בשם האלה היוונית אננדה שהשמש תעלה מחר (צא ובדוק מחר, ותראה שאני נביא אמת). וכן חיללתי שבת ואף יום כיפור בפרהסיה, ואוסיף לעשות כן. ואני ממרה ביודעין את משנת הסנהדרין ודין תורה, וקורא בזאת שלא לשמוע לסמכות הרבנים כלל וכלל שכן השומע להם דומה לשומע לליצנים. וכן הטלתי כישוף וביצעתי מעשה ידעוני (בילדותי, בעוונותי - וללא הצלחה יתרה). כול זאת עשיתי ואני עושה מול עדים רבים אשר אמרו לי שזה אסור מן התורה ואני עשיתי ועושה ויעשה זאת בכל זאת. ולפיכך דיני מיתה, פעמים רבות.

כפי שמסבירים ה"חברים המקשיבים", "משרבו הרוצחים גלתה סנהדרין", כלומר עצם עשיית המעשים הללו על ידי רבים מונע את כינוס הסנהדרין והחלת דיני מוות על "עברות" פעוטות אלו. לפיכך אני קורא לכל יהודי, בכל מקום, לקיים עבירות אלו בפרהסיה ולחגוג אותן על מנת להרחיק את עונש המוות (ואת הכפייה הדתית בכלל) ממקומותינו.

3 תגובות:

  1. אוי ויי זמיר.
    אם אתה זה שניצב בחזית הלוחמה על חזותה החילונית של המדינה מצבנו בכי רע.
    ריפרפתי כאן באחד הבלוגים , באמת לא ידעתי שהיה אדם בשם נורמן ברולאוג ואולי צריך ללמוד עליו ולא על איזה רב שלא תרם כלום לאנושות. מצד שני מי שכותב שבזכותו של ברולאוג (אני מקווה שאני מאיית נכון, תיכף תבין למה) אנחנו אוכלים 'לסובא' במקום 'לשובע' הוא בור ועילג או ששתה לסובא כשכתב את הטור.

    השבמחק
  2. הטעויות בעברית שלי אכן מבישות, אבל אני מנסה לשפר את זה, ואני חושב שתוכל לראות זאת ברשומות החדשות יותר.

    השבמחק